reklamacja towaru i odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupionego towaru w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania mebli. Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za meble na rachunek klienta. Koszt dostawy oraz odesłania nie podlega zwrotowi. Zwrot jest możliwy gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w orginalnym opakowaniu. Zwrot nie dotyczy wyrobów, które wykonane są  na zamówienie (np. wybór tkaniny, układ strony ) lub dokonano zmian np. wymiarów na życzenie klienta.

Wszelkiego rodzaju reklamacje rozpatrywane są w ciągu 31 dni roboczych od ich zgłoszenia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.

W przypadku uszkodzeń wynikłych podczas dostawy kupujący powinien spisać protokół reklamacyjny wraz z kierowcą i zgłosić nam ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy. W takich przypadkach jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i informujemy o procedurze reklamacji. Zawsze staramy się w jak najkrótszym czasie wymienić lub naprawić reklamowane meble (elementy).

  Uszkodzone meble , reklamowane poza granicami Polski należy dostarczyć we własnym zakresie.